مربی خارجی تیم ملی، به زودی در کادر امیرقلعه نویی!

مربی خارجی تیم ملی، به زودی در کادر امیرقلعه نویی!

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که مشخص است در کادر فنی تیم ملی، قطعا یک مربی خارجی حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی، رزومه چندان ویژه‌ای ندارند، قلعه‌نویی امیدوار است با انتخاب یک دستیار خارجی سرشناس، وزن نیمکت تیمش را بالا ببرد تا پاسخ مناسبی به انتقادها داده باشد.

بر اساس اخبار منتشرشده در ماههای گذشته، یکی از گزینه‌های مدنظر سرمربی تیم ملی، سرجیو کاستا مربی پرتغالی دستیار پائولو بنتو سرمربی پرتغالی کره جنوبی در جام جهانی قطر بوده است. گویا قلعه‌نویی، رزومه یک مربی اسپانیایی را هم تحویل فدراسیون فوتبال داده تا هر کدام از این یکی دو نفر که شد، کنار او روی نیمکت تیم ملی بنشینند.

کمتر از یکماه قبل بود که یک سایت خبری مدعی شد کاستا به پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران پاسخ منفی داده و حضور او در تیم ملی منتفی شده است. کار به جایی رسید که گفته شد اصلا قرار به حضور مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی نیست منتهی به نظر می‌رسد امیر قطعا از یک همکار خارجی در کادرش استفاده خواهد کرد و دستیار خارجی قلعه‌نویی، در تورنمنت کافا روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

صحبتهای امروز سرمربی تیم ملی هم این موضوع را تایید کرده است:" نامه‌اش را دادیم و آخرین مراحلش را می‌گذراند. پیش قراردادش را هم فرستادیم. در اجلاس فیفا هم با مدیربرنامه‌اش صحبت کردیم. از او به عنوان یک مربی بسیار خوب، خیلی تعریف کرد."

حالا باید منتظر ماند و دید که کدام مربی خارجی به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد.

7655