بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم های ملی تکواندو

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم های ملی تکواندو

 پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش و جوانان امروز از اردوی تیم ملی تکواندو بانوان و مردان بازدید کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم های ملی تکواندو مردان و بانوان ایران بامداد جمعه راهی بیست و ششمین دوره مسابقات جهانی خواهند شد و برهمین اساس، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز سه شنبه دوم خردادماه سال ۱۴۰۲ با حضور در خانه تکواندو ابتدا از اردوی تیم ملی مردان و بانوان بازدید به عمل آورد.  

هادی ساعی رئیس فدراسیون، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و‌جوانان، اصغر رحیمی سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، سلیمی و نظری نواب رئیس فدراسیون آذرپاد و عباسی پیشکسوتان در اردوی بانوان حضور دارند.  

سرمربی تیم ملی بانوان مینو مداح، مهروز ساعی و فاطمه نعمتی مربیان تیم ملی نیز در سالن حضور دارند و برای دقایقی نیز با وزیر ورزش و جوانان به گفت و گو پرداختند.  

ساعی در حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: مسابقات گرند پری رم نقش بسیار مهمی برای رسیدن تکواندوکاران از طریق رنکینگ سیستم به المپیک پاریس است.  

مینو‌ مداح در صحبت های خود تاکید کرد: ریاست فدراسیون تمامی امکانات را در اختیار ما قرار داده و با تیمی جوان که به خوبی آماده شده است به مصاف حریفان جهانی میرویم و به موفقیت امیدواریم. شما به عنوان وزیر ورزش همیشه تکواندو را حمایت کرده اید و از شما درخواست میکنیم از لحاظ مالی و‌معنوی تکواندو را حمایت کنید.

  *وزیر ورزش و جوانان از اردوی تمرینی تیم ملی مردان هم بازدید کرد  

آحرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو مردان و بانوان پیش از اعزام به بیست و ششمین دوره مسابقات جهانی تکواندو در حالی امروز دوم خردادماه سال ۱۴۰۲ در خانه تکواندو پیگیری می شود که سید حمید سجادی پزیر ورزش و جوانان ابتدا از اردوی تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان بازدید به عمل آورد.  

وی در صحبت های خود اظهار داشت: برای تکواندو مردان و‌بانوان در مسابقات جهانی پیش رو آرزوی موفقیت میکنم، امیدوارم بهترین نتایج برای همه شما عزیزان رقم بخورد. وی در ادامه افزود: دوستان از ما سوال کردند که برای تکواندو چه پاداشی در نظر کرفته اید، باید بگویم که هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برند تکواندو ایران است، هر جایزه ای که در هیات رئیسه فدراسیون تکواندو تصویب کند ما هم همان پاداش را پرداخت خواهیم کرد.

۵۹۶۰