ادعای عجیب عربستانی‌ها؛ چراغ سبز طارمی به بازی در الهلال!

ادعای عجیب عربستانی‌ها؛ چراغ سبز طارمی به بازی در الهلال!

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه‌های عربستانی ادعای عجیبی را درباره مهاجم ایرانی پورتو مطرح کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، بحث علاقه باشگاه الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی، دوباره در رسانه‌های این کشور مطرح شده و گفته می‌شود باشگاه سرشناس عربستانی حاضر است قراردادی 3 ساله به ارزش 9 میلیون یورو با طارمی منعقد کند.

در حالی که از مارسی فرانسه و سویای اسپانیا هم به عنوان دو مشتری اروپایی مهاجم تیم ملی ایران نام برده شده، سایت عربی hilalnanews در خبری عجیب و به نقل از رسانه‌های ایرانی مدعی شده که طارمی به بازی در الهلال چراغ سبز نشان داده است! و در صورت قطعی شدن خروج اودیون ایگالو مهاجم نیجریه‌ای الهلال از این تیم، طارمی جانشین او خواهد شد.

به این نکته هم اشاره کنیم که هواداران الهلال در توییتر از پیوستن احتمالی طارمی به تیم محبوبشان استقبال کرده و در نظرسنجی‌های مطرح شده در صفحات هواداری این تیم، طارمی به روبرتو فیرمینو مهاجم لیورپول – که شایعاتی درباره علاقه الهلال به جذبش مطرح شده – ترجیح داده شده است.

البته که باور خبر چراغ سبز طارمی به حضور در الهلال، اصلا راحت نیست چرا که مهدی با توجه به هدف‌گذاری‌ای که برای فوتبالش داشته، ترجیح می‌دهد در صورت جدایی از پورتو، در یک باشگاه معتبرتر اروپایی بازی کند و دیدن او با پیراهن الهلال، اتفاق بسیار بعیدی به نظر می‌رسد.

1984