مورینیو در بین 3 سرمربی برتر دنیاست

مورینیو در بین 3 سرمربی برتر دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان راکیتیچ هافبک سابق بارسلونا و حال حاضر سویا به تمجید از ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم پرداخت و او را در میان 3 مربی برتر دنیا خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، مورینیو بدون شک یکی از تاثیرگذارترین سرمربیان عصر حاضر است. او در پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد توانسته جام‌های فراوانی کسب کند و حالا در آ اس رم نیز می تواند بعد از قهرمانی در جام کنفرانس به قهرمانی لیگ اروپا برسد. آن‌ها در فینال لیگ اروپا به مصاف سویایی خواهند رفت که به اصطلاح، صاحب این تورنمنت هستند. 

به نقل از سایت گل، ایوان راکیتیچ ستاره سویا که باید در فینال با جالوروسی دیدار کند درباره تقابل با مورینیو گفت: "سخت تر از هر بازی دیگری. اول از همه، رم توسط یکی از بهترین مربیان جهان اداره می شود و اجازه بدهید که بگویم مورینیو در میان 3 سرمربی برتر است و در شغلش توانسته تمامی جام‌های اروپایی را کسب کند. مورینیو یک استراتژیست خاص، متفکر و جسور است."

مورینیو با تیم‌های اینتر و پورتو موفق به قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیده و البته با منچستریونایتد نیز سابقه فتح لیگ اروپا را نیز دارد. او سال گذشته با رم قهرمان لیگ کنفرانس شد. 

4416