ستاره اینتر قصد بازگشت به چلسی را ندارد

ستاره اینتر قصد بازگشت به چلسی را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - بپه ماروتا مدیرفنی باشگاه اینتر رسماً اعلام کرد که روملو لوکاکو عاشق نراتزوری است و می خواهد در ایتالیا بماند. 

به گزارش فوتبالی، لوکاکو بعد از درخشش با لباس اینتر زیر نظر آنتونیو کونته در فصل 2020-21، با مبلغ 110 میلیون یورو به چلسی پیوست، اما دوران این ستاره بلژیکی در استمفوردبریج خیلی خوشایند نبود و لوکاکو پس از یک فصل بازی در انگلستان، دوباره به اینتر بازگشت، اما نتوانسته آن لوکاکوی 2 فصل قبل باشد. البته این مهاجم 30 ساله توانست در چند هفته اخیر، کاملاً تاثیرگذار بازی کند و حالا با اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

به نقل از سایت گل، با آمدن مائوریسیو پوچتینو به چلسی، بسیاری فکر می کنند که لوکاکو به لندن بازخواهد گشت، اما بپه ماروتا به Radio Rai گفت: "روملو عاشق پیراهنی است که می پوشد و در اینتر احساس بسیار راحتی دارد. این موارد، بسیار اساسی و مهم هستند و فراموش نکنید که خواسته او، ماندن با ماست. اما او تا تاریخ 30 ژوئن با اینتر قرارداد قرضی دارد. روملو به چلسی بازخواهد گشت و ما خبر نداریم که در آن باشگاه چه اتفاقی خواهد افتاد. باید ببینیم در نهایت چه می شود. ما نیز دوست داریم لوکاکو را حفظ کنیم."

لوکاکو در این فصل 13 گل در 33 بازی برای اینتر به ثمر رسانده است.

4416