مدیر والنسیا: آنچلوتی و وینیسیوس باید از ما عذرخواهی کند

مدیر والنسیا: آنچلوتی و وینیسیوس باید از ما عذرخواهی کند

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر سولیس مدیر باشگاه والنسیا از کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید درخواست کرد که به خاطر مصاحبه شب گذشته‌ از هواداران این تیم عذرخواهی کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از سری رقابت‌های لالیگا، تیم‌های والنسیا و رئال مادرید در ورزشگاه مستایا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، خفاش‌ها با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. تک گل این بازی را دیگو لوپر به ثمر رساند. اما در این بازی، هواداران والنسیا و با فحش‌های نژاد پرستانه خود از ابتدا، اشک وینیسیوس جونیور را در آوردند که در نهایت به اخراج این ستاره برزیلی از زمین منجر شد. این دهمین بار در این فصل است که وینیسیوس مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته. 

به نقل از سایت گل، وینیسیوس بعد از درگیری با هوگو دورو و نشان دادن عدد 2 به هواداران والنسیا که نشان از سقوط احتمالی خفاش‌ها به دسته 2 اسپانیاست، از زمین بازی اخراج شد و آنچلوتی نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی، به شدت از هواداران والنسیا انتقاد کرد که سولیس در جواب گفت: "آنچلوتی در بیانیه خودش، تمامی هواداران والنسیا را نژادپرست خطاب کرد و ما تحمل شنیدن پنین چیزی را داریم. شاید این مشکل زبانی باشد و یا منظورش اصلاً چیز دیگری باشد، اما ما زبان هم را می فهمیم. او باید عذر خواهی کند."

"وینیسیوس؟ یک بازیکن باید بداند که عواقب مسخره کردن 46 هزار هوادار چیست. او عدد 2 را نشان داد و انتظار داشت که هواداران والنسیا عصبانی نشوند؟"

4416