حمایت رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا از وینیسیوس: کشور ما مشکل نژادپرستی دارد

حمایت رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا از وینیسیوس: کشور ما مشکل نژادپرستی دارد

پایگاه خبری فوتبالی - حتی لوئیس روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز به وینیسیوس توصیه کرد که نظرات خاویر تباس رییس لالیگا را نادیده بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته وینیسیوس با حمله به لالیگا، این تورنمنت را حامی نژادپرستان عنوان کرد چرا که هیچ برخوردی با آنها ندارد. کمی بعد خاویر تباس رییس لالیگا در توییتی نوشت که وینیسیوس درخواست دو جلسه با او را رد کرده است. وینیسیوس نیز خطاب به او نوشت که دلیلی ندارد که با هم جلسه بگذارند و گفتگو کنند چون با هم رفاقتی ندارند. بازیکن برزیلی در توییت خود نوشت که انتظار اقدام و تنبیه را از جانب رییس لالیگا دارد نه گفتگو.

حالا روبیالس طرف وینیسیوس را گرفت و به خبرنگاران گفت: "کشور ما مشکل نژادپرستی دارد و قدم اول برای حل این مشکل، شناسایی آن است. البته ما کشوری محترم با فرهنگ غنی هستیم که هرساله میلیون‌ها توریست به این کشور می‌آیند که شامل افراد معروف، فوتبالیست‌ها و هواداران می شود. وینیسیوس و هرفوتبالیست دیگری که مورد آزار و اذیت قرار گرفته، تحت حمایت کامل من است. از وینیسیوس خواستم تا از صحبت‌های احمقانه رییس لالیگا، خاویر تباس چشم پوشی کند، کسی که تنها چند ساعت بعد از یک اتفاق ناگوار، در شبکه‌های مجازی حرف می زند. وینیسیوس بیشتر از چیزی که ما فکر می کنیم، حق دارد و باید کاری در برابر این نژاد پرستی انجام دهیم."

4416