حمایت بزرگان فوتبال از وینسیوس: تو تنها نیستی

حمایت بزرگان فوتبال از وینسیوس: تو تنها نیستی

پایگاه خبری فوتبالی – کیلیان امباپه به نیمار و رونالدو نازاریو پیوست و از این ستاره برزیلی در برابر طوفان توهین های نژاد پرستانه دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم تیم رئال مادرید وینیسیوس جونیوردر بازی شنبه مقابل والنسیا مخاطب توهین های بی شرمانه ای قرار گرفت. وینیسیوس پیش‌تر هم مقابل کسانی که به او توهین نژادی کرده بودند ایستاده بود و بعد هم از بازی اخراج شد حالاهم بار دیگر درباره عدم اقدام مو‍ثری علیه این توهین ها توسط مقام های لالیگا صحبت کرده است. در حالی که این ستاره 22 ساله احساس می‌کند که در حال انجام نبردی از پیش بازنده است و باید تنهایی در این مسیر دوام بیاورد دوستان و هم میهنانش از او حمایت کرده اند.

امباپه ستاره پاری سن ژرمن با انتشار پستی در اینستاگرام گفت:" تو تنها نیستی. همه ما با تو هستیم و حمایتت می‌کنیم."

نیمار برزیلی هم با انتشار حرف های وینی در اکانت شبکه اجتماعی خود نوشت:" من با تو هستم."

رونالدو نازاریو اسطوره تیم ملی برزیل که در دوران بازیش هم برای بارسلونا و هم برای رئال مادرید بازی کرده است، به جمع افرادی که از لالیگا درخواست مقابله با اعمال نژاد پرستانه ای که چهره این لیگ را خراب کرده است داشته اند پیوست. او در این باره گفت:" بار دیگر حملات نژادی به وینیسیوس جونیور را شاهدیم و منتظر لالیگا هستیم. این اتفاق ها کی تمام می‌شود؟ تا زمانی که با این اقدامات مراعات شود نژاد پرستی هم ادامه دارد. این مسئله که داوران، فدراسیون و مقامات هیچ اقدامی علیه این موضوع انجام نمی‌دهند غیر قابل قبول است. دیگر بس است. وینی روی من در مبارزه ات حساب کن."

ستاره سابق تیم ملی انگلیس دیگر کسی بود که لالیگا را به خاطر گذشتن از کنار این موضوع متهم کرد و در توییت بلندی با بیان این‌که لالیگا بار دیگر سر خود را زیر برف کرده گفت:" چند بار دیگر باید ببینیم که این بازیکن جوان بخاطر این موضوع کثیف آزار می‌بیند؟"

2102