حمله دوباره وینیسیوس به رییس لالیگا

حمله دوباره وینیسیوس به رییس لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - درگیری میان وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید و خاویر تباس رییس لالیگا بالا گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از سری رقابت‌های لالیگا، تیم‌های والنسیا و رئال مادرید در ورزشگاه مستایا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، خفاش‌ها با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. تک گل این بازی را دیگو لوپر به ثمر رساند. اما در این بازی، هواداران والنسیا و با فحش‌های نژاد پرستانه خود از ابتدا، اشک وینیسیوس جونیور را در آوردند که در نهایت به اخراج این ستاره برزیلی از زمین منجر شد. 

به نقل از سایت گل، تباس تنها ساعاتی پس از این حادثه ناگوار گفت: "سعی کردیم به وینیسیوس نشان دهیم که لالیگا چه لیگی است و در مقابل نژادپرستی چه کارهایی انجام داده، اما خودش در 2 جلسه قبلی که تنظیم کرده بودیم، شرکت نکرد. بهتر از قبل از انتقاد کردن و توهین کردن به لالیگا، بیشتر اطلاعات کسب کند و اجازه ندهد بازیچه شود."

حالا وینیسیوس 22 ساله در جواب گفت: "بار دیگر، رییس لالیگا به جای انتقاد از نژادپرستان، در شبکه های مجازی به من حمله کرد. فرقی ندارد که چه قدر حرف می زنی، تصویر لیگ شما در اذهان عمومی خدشه دار شده است. فقط نگاهی به جواب های زیر پستش بیاندازید. اگر اقدامی انجام ندهید، یعنی با نژاد پرستان مساوی هستید. من دوستت نیستم که راجع به این قضیه صحبت کنیم. من خواهان عمل و مجازات هستم."

4416