هت‌تریک استقلال در فاجعه مدیریتی؟

هت‌تریک استقلال در فاجعه مدیریتی؟

پایگاه خبری فوتبالی- در صورت اینکه استقلال امسال هم نتواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، به لحاظ فاجعه مدیریتی در این زمینه، هت‌تریک کرده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای مدارک استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تائید نکرده و در صورتی که کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای هم نظر کمیته بدوی را تایید نکند، استقلال جایی در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

دلایل صادر نشدن مجوز باشگاه استقلال متعدد است که مهم‌ترین آنها پرداخت نشدن بدهی استراماچونی تا تاریخ 11 فروردین و سرپرستی حجت کریمی است، چراکه طبق قانون شرکت‌ها باید مدیرعامل مشخص شود. ظاهرا استقلال بدهی های دیگری به اشخاص حقیقی و حقوقی هم دارد که باید با آنها هم تسویه حساب کند. 

با فرض حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا – حتی در صورت تایید مدارک آبی‌ها توسط کمیته استیناف، این احتمال وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با شرکت استقلال در ACL موافقت نکند – این برای سومین بار خواهد بود که مشکلات مدیریتی باعث حذف یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت از آسیا شده است.

اولین بار، سال 1385 بود که آبی‌ها به دلیل اینکه لیست بازیکنان خود را در زمان مقرر به ای. اف. سی ارسال نکردند( حتما مصاحبه معروف امیر قلعه‌نویی درباره این موضوع را به خاطر دارید) از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

سال قبل هم بحث مالکیت مشترک با پرسپولیس و کلی مورد دیگر دست به دست هم داد تا استقلال جایی در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد و باید دید آبی‌ها امسال در این ناکامی مدیریتی، هت‌تریک خواهند کرد یا نه.

7655