سوال روز/ الهویی دستیار قلعه نویی یا دستیار عنایتی؟

سوال روز/ الهویی دستیار قلعه نویی یا دستیار عنایتی؟

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه گفته می شد، سعید الهویی دیگر در تیم ملی حضور نخواهد داشت اما با قطع همکاری او با باشگاه گل گهر، ظاهرا او با یکی از دو تیم ملی یا امید همکاری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، برخی خبرگزاری ها خبر داده اند که او همچنان به فعالیت در تیم ملی بزرگسالان به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی ادامه می‌دهد اما از طرفی شنیده شده که او ممکن است به تیم امید بپیوندد و دستیار عنایتی شود.

عملکرد ضعیف سعید الهویی در گل‌گهر سیرجان به عنوان سرمربی موقت، این بحث را سر زبان انداخت که شاید امیر قلعه‌نویی هم روی ادامه همکاری با دستیار قدیمی‌اش ریسک نکند و او را به تیم ملی دعوت نکند منتهی امروز مشخص شد که سعید الهویی، کماکان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی خواهد بود. امروز بعدازظهر جلسه‌ای در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که در آن سرمربی تیم ملی با سرمربیان تیم‌های نوجوانان و امید بحث و تبادل نظر کردند.

نکته قابل توجه درباره این جلسه حضور سعید الهویی در عکس یادگاری بعد از جلسه بود که همانطور که گفته شد حاکی از این است او همچنان به فعالیت خود به عنوان یکی از دستیاران قلعه‌نویی در تیم ملی ادامه می‌دهد یا به تیم امید خواهد رفت تا به عنایتی کمک کند.

الهویی که بعد از حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل هدایت گل‌گهر را برعهده گرفت، نتایج خوبی با این تیم نگرفت و فقط یک برد با تیم سیرجانی به دست آورد و لیگ را با باخت خانگی به صنعت نفت، به پایان رساند. البته مشخص بود که الهویی نمی تواند در گل گهر موفق شود، چرا که او در تجربه لازم را به عنوان سرمربی ندارد. غیر از سعید الهویی،  رحمان رضایی، حمید مطهری و آندرانیک تیموریان، دیگر دستیاران امیر قلعه‌نویی در تیم ملی هستند و باید دید الهویی در تیم ملی خواهد ماند یا کمک رضا عنایتی در تیم امید خواهد شد.

7655