حمله روزنامه هواداری والنسیا به وینیسیوس: احمق، تحریک‌چی و غیرقابل تحمل

حمله روزنامه هواداری والنسیا به وینیسیوس: احمق، تحریک‌چی و غیرقابل تحمل

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که جامعه فوتبال واکنش تندی به توهین هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور و شعار "میمون، میمون" علیه بازیکن برزیلی رئال مادرید داشته اما به نظر می رسد که همچنان برخی سعی در توجیه این رفتار جنجالی هستند. 

به گزارش فوتبالی، سوپردپورته، نشریه محلی والنسیا در سرمقاله روز دوشنبه خود به قلب "رافا مارین"، اتفاقات بازی شب گذشته را به دو هوادار تقلیل داده است و مدعی است که فقط دو هوادار در حال توهین بوده اند که با شناسایی و تنبیه آنها، مشکل حل می شود!

در ساعاتی اخیر تصاویر زیادی منتشر شده که نشان می دهد که شعارهای "میمون، میمون" علیه وینیسیوس پیش از شروع بازی رئال مادرید و والنسیا هم در مقابل اتوبوس رئال مادرید و هم در زمان گرم کردن وینیسیوس، داده شده است و به همین خاطر این بحث که بازیکن برزیلی تحریک ها را آغاز کرده، صرفا یک توجیه برای کتمان کردن واقعیت است.  مارین درسرمقاله خود مدعی شده است که کل توهین ها حاصل رفتار دو هوادار "احمق" بوده اما در بقیه این متن به وینیسیوس حمله شده است. 

در این مقاله تحت عنوان "دروغگویان و تحریک کنندگان" نوشته شده است:"فرد کندذهنی که فریاد "میمون" می زد، توسط پلیس شناسایی شد و باید با برخوردی شدید مواجه شود و حق حضور در استادیوم های فوتبال را نداشته باشد. اما وینیسیوس نه تنها احمق است، بلکه یک تحریک چی غیرقابل تحمل است. بازیکن برزیلی رفتاری را کرد که در همه استادیوم های فوتبال اسپانیا انجام داده است. او رفتار زشتی با همکار ما آندرس گارسیا داشت که وقتی از او در مورد عذرخواهی کردن پرسید، در جوابش گفت که احمق است. از سویی آنچلوتی رفتاری بی ادبانه را داشت. مربی ایتالیایی که به خاطر شکست در لیگ قهرمانان اروپا مورد انتقاد است، با صحبت هایش حواس ها را پرت کرد و کل ورزشگاه مستایا را "نژادپرست" نامید. "

4125