سرمربی رئال مادرید در فکر خرید هافبک پی‌اس ‎جی

سرمربی رئال مادرید در فکر خرید هافبک پی‌اس ‎جی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی می‌خواهد مارکو وراتی را در فصل آینده به رئال مادرید بیاورد اما رابطه بد باشگاهش با پاری سن‌ژرمن ممکن است این حرکت را متوقف کند.

به گزارش فوتبالی، وراتی، که ۱۰ فصل در پاری سن‌ژرمن گذرانده و حتی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرده است،  از درگیری‌های داخلی در باشگاه ناراضی  است و می‌خواهد برود.

گزارشات بیشتر می‌گوید که آنچلوتی سرمربی رئال مادرید علاقه‌مند به جذب بازیکن میانه‌زمین ایتالیایی در تابستان است. تنها مشکل این حرکت، اختلافات میان مدیران دو باشگاه است که با هم رابطه خوبی ندارند.

اکیپ گزارش می‌دهد که در حالی که مشاور ورزشی لوئیس کامپوس آماده صدور اجازه جدایی هافبک ایتالیایی است، رئیس باشگاه ناصر الخلیفی تمایل دارد که این هافبک ایتالیایی را در ترکیب تیمش حفظ کند.

اگر انتقال وراتی به لوس بلانکوس اتفاق نیافتد، او ممکن است به عربستان سعودی برود یا به ایتالیا برگردد، جایی که یوونتوس و میلان ممکن است که به دنبال جذب او در فصل آینده باشند.

وراتی در گذشته نیز بارها مورد توجه رئال مادرید قرار داشت و حالا خودش دوست دارد که به برنابئو بیاید اما اختلافات شدید مدیران رئال مادرید و پی اس جی باعث می شود تا چنین انتقالی عملا غیرممکن به نظر برسد.

4125