ستاره اسپانیایی میلان و آینده‌ای که همچنان مبهم است

ستاره اسپانیایی میلان و آینده‌ای که همچنان مبهم است

پایگاه خبری فوتبالی- براهیم دیاز اخیرا گفته است که 'در میلان خوشحال هستم و در مورد آینده چیزی نمی دانم.'

به گزارش فوتبالی، بعد از روزها گمانه زنی در مورد بازگشت براهیم دیاز به رئال مادرید، وی با بوسیدن نشان میلان بعد از گل مقابل سمپدوریا پیام واضحی ارسال کرد: 'من اینجا خیلی خوشحالم، نمیدانم در مورد آینده چه بگویم.'

این فوتبالیست بازی ساز سومین سال قرارداد قرضی خود را سپری می کند و تصمیمات در مورد آینده او در پایان فصل جاری گرفته خواهد شد.

درحالی که میلان پیشنهادی ۲۲ میلیون یورویی برای خرید در جولای مطرح کرده است، رئال مادرید نیز تمایل دارد با قیمت پایه ۲۷ میلیون یورو او را به باشگاه برگرداند.

براهیم دیاز اخیرا و پس از پیروزی میلان مقابل سمپدوریا درباره آینده خود گفت: " این پیروزی برای تشکر از تمام طرفداران و کارهایی که در این هفته برای ما کردند بود. من با تمام قلبم احساسش کردم، با تمام قلبم نشان میلان را بوسیدم. نمیدانم در مورد آینده باید چه بگویم، اینجا بسیار خوشحالم. دو بازی از این فصل باقی مانده و من میخواهم برای این تیم تمام تلاشم را بکنم. من جوانم، هنوز باید رشد کنم و از مربی بابت کار فوق العاده‌ای که برای کمک به رشد و پیشرفت من و دیگران انجام می دهد ممنونم. ما همیشه متحدیم، در لحظات خوب و بد. من کیفیت خودم را میشناسم، همیشه تمام تلاشم را می کنم و در تمرینات روی چیزهایی که نیاز به بهتر شدن دارند کار می کنم."

1471