نگرانی در تیم فینالیست چمپیونزلیگ؛ مالکان چینی و خطر از دست دادن اینتر

نگرانی در تیم فینالیست چمپیونزلیگ؛ مالکان چینی و خطر از دست دادن اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر سابق اینتر، می ترسد ژانگ وام اوک تری را پرداخت نکند.

به گزارش فوتبالی، مدیر سابق اینتر، ارنستو پائولیلو، از اینکه باشگاه به سمت بحران مالی پیش می رود و استیون ژانگ چاره ای جز پرداخت نکردن وام شرکت اوک تری نخواهد داشت ابراز نگرانی کرد.

پائولیلو در کانال یوتیوب جانلوکا روسی گفت: "با توجه به اخباری که من می شنوم، هیچ مذاکرات واقعی در مورد پرداخت بدهی صورت نگرفته است ولی به عنوان یک فرد اقتصادی نتیجه گیری چندان سخت نیست. بدهی اینتر بسیار زیاد است، واقعا مقدار کلانی است. و پرداخت این بدهی باتوجه به میزان سودی که اخیرا باشگاه به اوک تری پرداخت می کند پایدار نخواهد بود چون این به معنی اضافه کردن بدهی بر روی بدهی است. من مطمئنم که استیون ژانگ نمی تواند از چین سرمایه‌ای خارج کند و قادر به پرداخت بدهی از منابع دیگر نیز نیست پس او چاره‌ای بجز پرداخت نکردن وام اوک تری نخواهد داشت و مجبور است در ازای پرداخت بدهی، باشگاه را به آنها بفروشد. در  این صورت، تمام تصمیمات آینده در دستان اوک تری خواهد بود."

نگرانی از این بابت است که اینتر مسیری که میلان طی کرد را تکرار کند. مدیر سابق این باشگاه یونگ هونگ لی میلان را به عنوان وثیقه برای گرفتن وام از شرکت الیوت منیجمنت قرار داد و وقتی نتوانست بدهی خود را پرداخت کند باشگاه را از دست داد.

1471