مورایس: سپاهان تیمی است که شرایط و بازیکنان خوبی برای رسیدن به قهرمانی دارد

مورایس: سپاهان تیمی است که شرایط و بازیکنان خوبی برای رسیدن به قهرمانی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در مصاحبه با  سایت رکورد پرتغال به موارد مهمی درباره حضورش در ایران اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته بود که با پایان لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان پس از پرسپولیس به جایگاه دومی بسنده کرد تا نخستین فصل ژوزه مورایس در ایران بدون جام همراه باشد.

مورایس در مصاحبه با سایت رکورد پرتغال با اشاره بر اینکه تیم سپاهان از آینده درخشانی برخوردار است، گفت: تیم ما سپاهان از تیمی که تنها فوتبال خوب بازی می‌کند به یک تیمی تبدیل شده است که باشگاه‌های دیگر به عنوان یک رقیب جدی برای رسیدن به قهرمانی آن را محسوب می‌کنند. در فصلی که سپری شد پایه‌های مهمی گذاشته شد. رضایت گسترده‌ای میان هواداران و همچنین در خود مسئولان باشگاه وجود داشت که به این انجامید پیشنهاد تمدید قرارداد دوباره را به من ارائه بدهند.

سرمربی پرتغالی سپاهان بدون توجه به پیشنهاد داده شده به خودش عنوان کرد: از نظر من سپاهان تیمی است که شرایط و بازیکنان خوبی برای رسیدن به قهرمانی در اختیار دارد. در کنار آن هم سپاهان تیمی است که برای دیدن بازی‌های این تیم به طور معمول بین۴۰ تا ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌روند آن هم در کشوری که مردمش واقعا علاقه زیادی به فوتبال دارند.

این مربی پرتغالی با تعریف و تمجید از لیگ ایران تصریح کرد: هر مربی از اینکه می‌تواند در لیگی به مانند ایران حضور پیدا کند احساس خوشحالی و خوشبختی به او دست بدهد. حتی رقابت‌هایی که فصل آینده با وجود VAR می‌تواند بیشتر از این هم پیشرفت کند.

وی در مورد اینکه چه توصیفی درباره ریکاردو ساپینتو هموطن خود و مربی فعلی استقلال دارد، پاسخ داد: این فرصت برای ما وجود داشت تا با هم باشیم، حتی روی یک میز در کنار هم شام بخوریم، برای هم آرزو‌ی بهترین‌ها را داشته باشیم. به سرمربی استقلال گفتم چنانچه من در لیگ ایران همراه با تیمم قهرمان نشدم، خیلی دوست‌ ‎دارم تو این اتفاق ویژه را رقم بزنی و به جام قهرمانی برسید اما از شانس بد و متاسفانه هیچ کدام از ما مربیان نتوانستیم به قهرمانی لیگ برسیم البته با این وجود استقلال هم شانس دارد تا به فینال جام حذفی راه پیدا کند و در آنجا خوش بدرخشد. امیدوارم او موفق شود و با تیمش به عنوان قهرمانی برسد.

۵۹۶۰