بازیکنی که در صورت پیوستن مسی به بارسلونا از جمع آبی و اناری‌ها می‌رود

بازیکنی که در صورت پیوستن مسی به بارسلونا از جمع آبی و اناری‌ها می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- اگر بارسلونا با لیونل مسی قرارداد ببندد، نگه داشتن وینگر این تیم یعنی آنسو فاتی در جمع آبی و اناری ها 'دشوار' خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی لیونل مسی حدود دو سال است که آنسو فاتی مسئولیت پوشیدن پیراهن با ارزش شماره ۱۰ برای بارسلونا را بر عهده دارد.

هرچند ستاره جوان تا درخشیدن فاصله زیادی داشته و مصدومیت ها برای او بدشانسی به همراه آورده اند. تا جایی که این مهاجم حتی نتوانسته در تیم اصلی ژاوی هرناندز جایگاه ثابتی به دست بیاورد و در ترکیب تیم از بازیکنانی مثل فران تورس، رافینیا و عثمان دمبله عقب افتاده است.

در نتیجه‌ی اتفاقات اخیر و مشکلات باشگاه بارسلونا، نام فاتی به لیست بازیکنانی که با چالش جدایی در تابستان آینده روبرو هستند اضافه شده، چالشی که به عنوان بخشی از برنامه بارسلونا برای یک شروع جدید است.

در واقع، اخیرا جرارد رومرو عنوان کرده که اگر بارسلونا به دنبال بازگرداندن لیونل مسی باشد ماندن فاتی در نیو کمپ 'دشوار' خواهد بود.

البته با توجه به اینکه مسی دقیقا برای جای خالی که فاتی نتواسته در سه نفر نهایی پر کند مناسب است، چنین حرفی چندان تعجب برانگیز نیست. همچنین عوامل فنی بارسلونا این بازیکن آرژانتینی را بیشتر به چشم هافبک چهارم می‌بینند.

1471