حضور ۳ مربی لالیگایی جدید در کادر فنی خمز

حضور ۳ مربی لالیگایی جدید در کادر فنی خمز

پایگاه خبری فوتبالی- پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور قرار است سه مربی لالیگایی جدید به کادر فنی این تیم اضافه کند. 

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور درباره برنامه باشگاه تراکتور برای آماده‌سازی تیم جهت فصل آتی گفت: همانگونه که پیش از این نیز عنوان شده، هدف‌گذاری هیئت مدیره بر مبنای آماده‌سازی تیمی قدرتمند برای فصل جدید مسابقات قرار گرفته و در همین راستا از چند ماه قبل اقدام به تمدید قرارداد سرمربی تیم و برخی بازیکنان شاخص و تأثیرگذار کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه گفت: پس از پایان مسابقات، پاکو خمس با مشخص شدن تعداد سهمیه بازیکنان خارجی از سوی فدراسیون فوتبال، فهرست بازیکنان خروجی و همچنین لیست بازیکنان موردنیاز را در اختیار ما قرار داده است و ما هم براساس این لیست اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. قرارداد هشت بازیکن با باشگاه به اتمام رسیده است و در حال تمدید قرارداد برخی از آنها براساس نظر کادر فنی هستیم.

وی با بیان اینکه مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان در دفتر تهران آغاز شده است، افزود: با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ مبنی بر کنترل بیشتر قراردادها، در نظر داریم کلیه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در چارچوب این مقررات تنظیم شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در رابطه با برگزاری اردوی پیش فصل نیز تصریح کرد: براساس درخواست پاکو خمس اردوی پیش‌فصل به مدت دو هفته‌ای در تیر ماه در یکی از مجهزترین کمپ‌های استانبول برگزار می‌شود و در همین راستا دو نفر به‌عنوان نماینده باشگاه طی هفته جاری از این کمپ بازدید خواهند کرد.

هوشنگ نصیرزاده همچنین از تغییرات در کادر فنی تیم خبر داد و گفت: سه مربی که سابقه کادر در لالیگا را دارند از فصل آتی در کنار پاکو خمس با باشگاه همکاری خواهند داشت که از اردوی ترکیه به تیم ملحق می‌شوند.

۵۹۶۰