جواب رییس لالیگا به اظهارات اخیر وینیسیوس

جواب رییس لالیگا به اظهارات اخیر وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رییس لالیگا جواب اظهارات وینیسیوس جونیور درباره نژاد پرستی و مشکلاتی که برایش در بازی با والنسیا پیش آمد را داد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته خفاش‌ها با تک گل دیگو لوپز توانستند قهرمان اروپا را در ورزشگاه مستایا شکست دهند تا فعلاً کمی از منطقه سقوط فاصله بگیرند. در این بازی اتفاقات عجیبی افتاد که البته در این فصل خیلی هم عجیب نبود. وینیسیوس جونیور از آغاز بازی، مورد حمله هواداران والنسیا قرار گرفت و آن‎‌ها او را میمون خطاب می کردند که باعث شد حتی گریه وینیسیوس هم در بیاید. وینیسیوس بعد از بازی، لالیگا و تباس را بابت این اتفاقات متهم دانست، چون اولین باری نیست که در یک بازی وینیسیوس مورد توهین‌های نژاد پرستانه قرار می گیرد. 

تباس اما در جواب وینیسیوس گفت: "ما همیشه اقداماتی در مقابله با نژاد پرستی انجام داده‌ایم و لازم نیست که آن‌ها به شما بگویند که چه کارهایی انجام دادند. البته سعی کردیم به شما بگوییم، اما خود وینیسیوس هیچ‌وقت در جلساتی که باید حضور پیدا می کرد، حاضر نشده است. قبل از انتقاد و توهین به لالیگا، لازم است که خودت را بشناسی. اجازه نده که بازیچه مردم شوی و برایت بهتر است کارهایی که ما در این باره انجام داده‌ایم را درک کنی "

4416