باخت رئال مادرید در لالیگا پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا

باخت رئال مادرید در لالیگا پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و پنجم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی والنسیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بارسلونا جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برد و به این ترتیب لالیگای این فصل به پایان رسید. رئال مادرید که در رقابت های کوپا دل ری قهرمان شده است و از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شده است، اکنون مقابل والنسیا در ورزشگاه مستایا شکست خورد.

در این بازی تک گل والنسیا را دیگو لوپز در دقیقه 33 به ثمر رساند. در این بازی در وقت های تلف شده پایان بازی، وینیسیوس جونیور از زمین مسابقه اخراج شد. او در طول بازی درگیری های زیادی داشت و تحت فشار بود و در نهایت در دقایق پایانی بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

در هر صورت این بازی برای رئال مادرید حالت یک بازی تشریفاتی را داشت و شاید تنها از این جهت حائز اهمیت بود که رئال مادرید در حال حاضر در رده سوم رقابت های لالیگا جای گرفته است و اتلتیکو مادرید در رده دوم است و باید دید که در نهایت رئال مادرید فصل را با چه جایگاهی در لالیگا تمام خواهد کرد.

تماشای خلاصه بازی والنسیا 1-0 رئال مادرید

1470