دورتموند در یک‌قدمی قهرمانی در بوندسلیگا

دورتموند در یک‌قدمی قهرمانی در بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و سوم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بروسیا دورتموند و آگزبورگ در ورزشگاه خانگی تیم آگزبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی دورتموند موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته آربی لایپزیش موفق شد بایرن مونیخ را در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به این ترتیب بروسیا دورتموند فرصت مناسبی به دست آورد تا بتواند صدر جدول لیگ آلمان را به دست بیاورد. اکنون دورتموندی ها از این فرصت به خوبی استفاده کردند و به این ترتیب با پیروزی سه بر صفر مقابل آگزبورگ صدرنشین بوندسلیگا شده اند.

اکنون دورتموند با دو امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ صدرنشین جدول لیگ آلمان است و اگر بتواند بازی بعدی خود را هم ببرد قهرمانی بوندسلیگا می شود و بالاخره پس از ده سال پیاپی قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا، قهرمان این لیگ عوض می شود.

در این بازی گل های دورتموند را سباستین هالر ( دو بار ) و یولیان برانت به ثمر رساندند و به این ترتیب دورتموند در این بازی به پیروزی شیرینی دست یافت. باید دید که نتایج بایرن و دورتموند در هفته آینده به چه شکل رقم می خورد.

تماشای خلاصه بازی دورتموند 3-0 آگزبورگ

1470