بازیکن بارسلونا طول نیوکمپ را روی زانویش طی کرد

بازیکن بارسلونا طول نیوکمپ را روی زانویش طی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از شکست مقابل سوسیه داد در بازی شنبه، قهرمانی لیگ را جشن گرفت که رافینیا ستاره برزیلی این تیم در اقدامی که برای بازیکنان اهل آمریکای جنوبی بسیار مرسوم است، طول چمن نیوکمپ را روی زانوی خود طی کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم کاتالان در فاصله چهار هفته به پایان لالیگا، قهرمانی خود را قطعی کرده بود. آنها هفته گذشته با غلبه بر اسپانیول قهرمانی را تثبیت کردند اما جشن قهرمانی را به بازی مقابل سوسیه داد و مقابل هواداران خود موکول کردند. 

بارسلونا شب گذشته با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما سرجیو بوسکتس در آخرین هفته هایش به عنوان بازیکن بارسلونا، کاپ قهرمانی را در مقابل 89 هزار هوادار بالای سر برد. 

دقایقی بعد آن و در حالی که سکوهای نیوکمپ تقریبا خالی شده بودند، رافینیا وینگر برزیلی تصمیم گرفت که در اقدامی که در میان بازیکنان آمریکای جنوبی بسیار مرسوم است، طول چمن نیوکمپ را روی زانوی خود طی کند. رافینیا سال گذشته و وقتی که لیدز توانسته بود در لیگ برتر انگلیس بماند هم اقدام مشابهی انجام داده بود.

گفته می شود که در فرهنگ آمریکای جنوبی، وقتی که شخصی با خداوند عهدی می بندد، برای جبران آن چنین کاری انجام می دهد. رافینیا در هفته های اخیر با شایعات زیادی برای جدایی از بارسلونا مواجه بوده اما در پایان بازی گفت که هدفش این است که سالهای زیادی در نیوکمپ بماند.

4125