لحظه‌ای که سرمربی لیدز پنج پوندی پیدا کرد و با خنده به داور تعارف کرد!

لحظه‌ای که سرمربی لیدز پنج پوندی پیدا کرد و با خنده به داور تعارف کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - سم آلردایس سرمربی لیدز لحظه بامزه ای را در زمان بازی حساس تیمش مقابل وستهام در لیگ برتر انگلیس در روز یکشنبه تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که لیدز با نتیجه یک بر صفر پیش بود، مربی تیم انگلیسی یک اسکناس پنچ پوندی را کنار زمین پیدا کرد و با خنده آن را به دست آندرو مدلی داور چهام بازی رساند.  مدلی با شوخی، آلردایس را به عقب هل داد و از او خواست که این اسکناس را کنار زمین بیاندازد. بعد از آن آلردایس با شوخی سعی کرد که این اسکناس را به دستیارش بدهد که او هم آن را رد کرد و بدین ترتیب "بیگ سم" پول را با خنده در جیبش گذاشت!

این اتفاق بامزه حسابی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و وایرال شد.  یک هوادار در این باره نوشت:" بیگ سم توانست کل بودجه نقل و انتقالات تابستانی تاتنهام را کنار زمین پیدا کند!" و دیگری نوشت:" ما در دنیای بیگ سم زندگی می کنیم" و دیگری نوشته است:" این مرد لایق ماندن در لیگ برتر انگلیس است."

لیدز البته با نتیجه سه بر یک در مقابل وستهام شکست خورد و حالا به یک معجزه در هفته پایانی نیاز است تا تیم آلردایس در لیگ انگلیس بماند. آنها باید در هفته پایانی، تاتنهام را شکست بدهند و امیدوار باشند که اورتون نیز شکست بخورد و به جای آنها سقوط کند.

4125