پالما با بازیکنان ایران به سلطه غول‌های اسپانیا پایان داد!

پالما با بازیکنان ایران به سلطه غول‌های اسپانیا پایان داد!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال پالما در صدر جدول لیگ اسپانیا قرار گرفت و به سلطه ۲۰ ساله غول‌های فوتسال در این کشور پایان داد و قرعه راحتی برای مرحله پلی آف خود به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، مرحله نخست از لیگ فوتسال اسپانیا روز گذشته به پایان رسید. در این دور از مسابقات، تیم پالما که حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایران را در اختیار دارد، با وجود باخت در دیدار مقابل جیمبی کارتاخانا، با ۶۵ امتیاز و بالاتر از بارسلونای ۶۴ امتیازی صدرنشین باقی ماند. 

پالما با این صدرنشینی، راهی مرحله پلی آف شد و روز چهارشنبه به مصاف نویا آپوستولی می‌رود؛ تیمی که در رده هشتم جدول قرار گرفت و قرعه به نسبت ساده‌تری برای پالما محسوب خواهد شد. 

همچنین پالما با استفاده از امتیاز صدرنشینی، در دو مسابقه از سه بازی مرحله پلی آف میزبان است و می‌تواند با حمایت هوادارانش کار ساده‌تری برای صعود به مرحله بعد داشته باشد. 

اما ارزش کار تیمی که دو بازیکن ایرانی را در این فصل به خدمت گرفته و حتی اخیراً هم به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است به این موضوع محدود نمی‌شود. 

پالما با این صدرنشینی، به سلطه ۲۰ ساله سه تیم بزرگ بارسلونا یعنی بارسلونا، اینتر مووی استار و ال پوزو هم پایان داد. برای اولین بار بعد از ۲۰ سال، تیمی به جز این سه باشگاه مرحله نخست لیگ اسپانیا را با صدرنشینی به پایان رساند. 

علاوه بر این، تیم طیبی و اولادقباد این فصل در ۱۵ بازی خانگی شکست ناپذیر باقی ماند و می‌تواند این رکورد خود را در ادامه مرحله پلی آف بهبود ببخشند. 

از سوی دیگر تیم بارسلونا هم با قرار گرفتن در رده دوم جدول، در مرحله پلی آف با تیم واین آلبالی والدپنیاس دیدار می‌کند. 

واین آلبالی که سعید احمدعباسی دیگر ملی پوش ایران را در اختیار دارد، در پایان دور نخست در رده هفتم جدول قرار گرفت و به این ترتیب کار سختی برای عبور از این مرحله در تقابل با مدافع عنوان قهرمانی اسپانیا دارد. 

برنامه بازی‌های مرحله پلی آف فوتسال اسپانیا به این ترتیب است: 

* پالما - نویا آپوستولی با برنده ال پوزو - خاین 

* بارسلونا - آلبالی با برنده جیمبی کارتاخنا - اینترمووی استار

۵۹۶۰