حضور تورنمت عراق اولین برنامه تیم ملی امید با سرمربیگری عنایتی

حضور تورنمت عراق اولین برنامه تیم ملی امید با سرمربیگری عنایتی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال امید ایران به احتمال فراوان در ماه جاری در یک تورنمنت ۹ جانبه در عراق شرکت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی امروز به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال توسط فدراسیون فوتبال معرفی شد اما دغدغه بسیاری از فوتبالدوستان آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات مهم بین المللی آسیایی و انتخابی المپیک است.

با وجود تاخیر در انتخاب سرمربی امید اما مذاکرات برای آماده سازی این تیم جهت حضور پرقدرت در مسابثقات شهریور ماه آغاز شده و حتی رایزنی های برای شرکت تیم ملی امید کشورمان در یک تورنمنت ۹ جانبه در کشور عراق شکل گرفته است.

این مسابقات در خرداد ماه پیش رو در کشور عراق با حضور تیم هایی چون امید عربستان، اردن، عراق و ... برگزار می شود و احتمالا شاگردان عنایتی هم در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

طبق برنامه مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ ساله های فوتبال آسیا از تاریخ ۱۳ شهریور سال جاری تا ۲۱ شهریور به صورت متمرکز در ۱۱ گروه برگزار می شود. تیم ملی زیر ۲۳ ساله های ایران در شرایطی باید خود را برای این رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا آماده کند که از اول مهر نیز بازی های آسیایی شروع می شود.

۵۹۶۰