یوونتوس چه نقشی در اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ داشت؟

یوونتوس چه نقشی در اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس اسطوره آلمانی باشگاه بایرن مونیخ می گوید که توماس توخل به لطف باشگاه یوونتوس، الان روی نیمکت بایرن مونیخ نشسته است.

به گزارش فوتبالی، در ماه مارس بعد از شکست باواریایی‌ها مقابل بایر لورکوزن، یولیان ناگلزمان از سمتش اخراج شد. مدیران بایرن مونیخ سه دلیل برای اخراج ناگلزمان داشتند. دلیل اول روند منفی بایرن مونیخ در بوندسلیگا بوده است. بایرن مونیخ در این فصل مقتدرانه صدرنشین لیگ آلمان نیست و در حال جدال با دورتموند برای تصاحب صدر جدول است. دلیل دوم پیشرفت نکردن بازیکنان جوان تیم و خرید های جدید بایرن مونیخ بوده است. اما دلیل سوم که به نظر می رسد مهم ترین دلیل اخراج ناگهانی ناگلزمان باشد، به تعطیلات سرمربی آلمانی مربوط می شود. 

اما حالا ماتئوس حرف‌های جالبی به سایت گل زده است. او در این باره گفت: "سران یوونتوس با توخل تماس گرفتند و همین موضوع، بایرن مونیخ را دستپاچه کرد. توخل آزاد بود و بایرن مونیخ، 100% به یولیان ناگلزمان ایمان نداشت. آن‌ها نمی‌توانستند پس از فتح 3 جام، او را اخراج کردند، پس زودتر دست به کار شدند. حقیقتاً وقتی خبر اخراج ناگلزمان را شنیدم، آن را باور نکردم، اما هنوز 1 آوریل نشده بود. همه چیز عجیب و غریب بود، اما توخل شغلش را در بایرن، مدیون یوونتوس است."

4416