خبر بد برای بارسلونا/ ستاره بایرن مونیخ هم قصد جدایی ندارد

خبر بد برای بارسلونا/ ستاره بایرن مونیخ هم قصد جدایی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - فلورین پلتنبرگ ژورنالیست قابل احترام فوتبال آلمان ادعا کرد که یاشوا کیمیش اصلاً قصد خروج از بایرن مونیخ را ندارد و بدین ترتیب پس از ایلکای گوندوغان، کیمیش دومین بازیکنی است که بارسا در خرید آن شکست می‌خورد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از قطعی شدن خروج سرخیو بوسکتس از بارسلونا پس از 18 سال، سران بلوگرانا به دنبال خرید جانشینی مناسب برای او هستند. ژاوی به دنبال ایلکای گوندوغان هافبک منچسترسیتی و یاشوا کیمیش هافبک بایرن مونیخ رفت، اما شب گذشته نشریه تایمز ادعا کرد که گوندوغان قصد ترک پپ گواردیولا را ندارد.

حالا پلتنبرگ نیز گزارش داد که یاشوا کیمیش نیز می خواهد در بایرن مونیخ بماند و از ابتدا، اصلا قصد خروج از آلیانتس آرنا ندارد و حتی هیچ تماسی میان سران بارسلونا و نمایندگان کیمیش برقرار نشده است. 

علیرغم مشکلات مالی، بارسلونا تابستان شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت. به نظر می رسد پس از ناکامی در خرید گوندوغان و کیمیش، حالا ژاوی به دنبال روبن نوس هافبک ولورهمپتون خواهد رفت. همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت لیونل مسی شنیده می شود، اما لاپورتا نیز می داند که برای بازگردند برنده هفت توپ طلا به نیوکمپ، کار بسیار سختی دارد. 

ژاوی و لاپورتا پس از قهرمانی در لالیگا به دنبال تقویت ترکیب بارسا برای فصل بعد می باشند.

4416