تن هاگ پس از پیروزی منچستریونایتد: اهمیتی به نتیجه لیورپول نمی‌دهم

تن هاگ پس از پیروزی منچستریونایتد: اهمیتی به نتیجه لیورپول نمی‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد اذعان کرد که هیچ اهمیتی به نتایج لیورپول نمی‌دهد و از شاگردانش خواست تا در بازی با چلسی، تکلیف سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را مشخص کنند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته از چهارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس دو بازی حساس برگزار شد. منچستریونایتد در خانه بورنموث با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و لیورپول در آنفیلد با نتیجه یک بر یک برابر استون ویلا متوقف شد تا شیاطین سرخ با یک بازی کمتر نسبت به رقیب دیرینه خود، 3 امتیاز بیشتر داشته باشند و حالا یک تساوی کافی است تا آن‌ها سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را مسجل کنند. 

به نقل از سایت گل، تن هاگ پس از پایان بازی به BBC Match of the Day گفت: "برایم مهم نیست که چه اتفاقی در لیورپول می‌افتد. همه چیز به خودمان بستگی دارد. باید این کار را به اتمام برسانیم. فاصله زیادی تا رسیدن به هدفمان نداریم، اما هنوز چیزی قطعی نیست. ما به یک پیروزی نیاز داریم."

"تنها انتقادی که به بازی بورنموث دارم این است که می توانستیم زودتر نتیجه بازی را مشخص کنیم. باید به گل دوم می رسیدیم، اما مثل اینکه در منچستر، کارها به نحو دیگری انجام می شوند."

4416