اعتراف آرتتا: آرسنال در سطح منچسترسیتی نیست

اعتراف آرتتا: آرسنال در سطح منچسترسیتی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا پس از شکست یک بر صفر مقابل ناتینگهام فارست اعتراف کرد که آن‌ها هنوز فاصله زیادی با منچسترسیتی دارند.

به گزارش فوتبالی، با پیروزی ناتینگهام فارست مقابل آرسنال، توپچی های لندن دیگر به هیچ وجه نمی توانند به منچستر سیتی برسند و قهرمانی منچستر سیتی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس قطعی شد و سیتیزن ها هر نتیجه ای در بازی های باقی مانده بگیرند باز هم قهرمان می شوند. این قهرمانی سومین قهرمانی پیاپی منچستر سیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس است. 

به نقل از سایت گل، آرتتا پس از پایان بازی گفت: "وظیفه من این است که فاصله آرسنال را تیم قهرمان تا حدامکان کاهش دهم. این باشگاه لیاقتش بیشتر از این حرف‌هاست. می دانم که فعلاً در سطح منچسترسیتی نیستیم، اما باید یک راه درست پیدا کنیم. تلاش‌مان اصلاً کافی نیست و قرار نیست در 3 ماه آینده معجزه رخ دهد. در بازی مقابل ناتینگهام فارست می توانستیم بهتر بازی کنیم و مسئولیت شکست با من است."

آرتتا در ادامه گفت: "اول از همه به منچسترسیتی تبریک می گویم. آن‌ها به حق قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند. آن‌ها توانستند خیلی خوب رقابت کنند و ما در این امر ناکام بودیم."

4416