آشتی کنان باباپور و مرادی در اردوی رقیب پرسپولیس/ آرامش در هوادار برقرار شد

آشتی کنان باباپور و مرادی در اردوی رقیب پرسپولیس/ آرامش در هوادار برقرار شد

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد حواشی مربوط به تیم هوادار خاتمه یافته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات جنجالی و دیده نشده از هفته پایانی لیگ برتر در بازی ذوب آهن و هوادار اتفاق افتاد. همانطور که قبلا در گزارشی به آن اشاره داشتیم چند دقیقه بعد از تعویض زودهنگام بابک مرادی قبل از دقیقه 15، بین او و عادل باباپور مربی تیمش بحث عجیبی روی نیمکت به وجود آمد که توجه همه افراد حاضر در فولادشهر را جلب کرد.

با اینکه گفته شده بود مرادی نسبت به تعویضش معترض بوده اما خوشحالی بابک مرادی بعد از هت‌تریک بازیکنی که به جای او وارد میدان شده بود، نشان می‌دهد که این موضوع صحت نداشته است.

با پایان یافتن این بازی و در حالی که گفته میشد قرار است کمیته انضباطی باشگاه هوادار برای بابک مرادی تشکیل جلسه دهد اما این اتفاق نیفتاد. بر اساس اطلاعاتی که به دست خبرنگار فوتبالی رسیده، بابک مرادی امروز با حضور در محل تمرین از عادل باباپور مربی هوادار عذرخواهی کرده تا این غائله خاتمه پیدا کند. پس از این اتفاق، ساکت الهامی به بابک مرادی اجازه داده از فردا در تمرینات تیم شرکت کند.

ناگفته نماند که از زمان حضور عادل باباپور و بابک مرادی در تیم ماشین سازی رابطه خوبی بین این مربی و بازیکن برقرار است و قطعا اگر حاشیه پیش آمده در بازی با ذوب آهن جدی بود، ساکت الهامی به راحتی از آن چشم پوشی نمی‌کرد.

تیم فوتبال هوادار که لیگ برتر را با رتبه دهم به پایان رسانده، حالا خود را برای تقابل با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی آماده می‌کند. دیداری که برای ساکت الهامی اهمیت بسیار زیادی دارد.

سرمربی هوادار گفته قصد دارد تیمش را قهرمان این تورنمنت کند و برای این کار باید ابتدا پرسپولیس را در نیمه نهایی شکست دهد. باید دید او می‌تواند به مانند دیدار برگشت دو تیم در لیگ، از سد پرسپولیس بگذرد یا نه.

6442