رسمی؛ جدایی مدافع انگلیسی از منچستریونایتد بعد از 12 سال

رسمی؛ جدایی مدافع انگلیسی از منچستریونایتد بعد از 12 سال

پایگاه خبری فوتبالی - در فصل آینده، دیگر شاهد حضور فیل جونز در منچستریونایتد نخواهیم بود. 

به گزارش فوتبالی، فیل جونز در این فصل، دوازدهمین سال حضورش را در الدترافورد تجربه کرد و البته در الدترافورد، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت و با آمدن اریک تن هاگ، معلوم شد که این سرمربی هلندی، اعتقادی به این مدافع انگلیسی ندارد. قرارداد فیل جونز در ماه آینده به پایان می رسد و شیاطین سرخ و جونز رسماً اعلام کردند که دیگر با یک دیگر همکاری نخواهند کرد. 

فیل جونز درباره‌ جدایی‌اش از یونایتد گفت: "چند سال اخیر، به من هیلی سخت گذشت و نمی توانم این موضوع را انکار کنم. خانواده‌ام به من کمک زیادی کردند تا تمرکزم را از دست ندهم و در مسیر درست قرار داشته باشم. می دانید، دلم برای فوتبال بازی کردن خیلی تنگ شده است، واقعا دوست دارم یک بار دیگر بازی کنم. شما با فوتبال بزرگ می شوید و تنها چیزی که می خواهید، بازی کردن است. این را می دانم که من عاشق فوتبال هستم. خیلی خوش شانس بودم که پیراهن این باشگاه را به تن کرده‌ام، البته اخیراً اوضاع بر وفق مرادم پیش نرفت. خستگی ناپذیر تلاش کردم. هر وقت مصدوم می شدم، سعی می کردم در سریع ترین زمان ممکن بازگردم."

"هیچ وقت بازی با ولورهمپتون در فصل گذشته را فراموش نمی کردم. موهای تنم سیخ شدند. خیلی سخت تلاش کردم تا دوباره در زمین باشم. در آن روز هواداران خیلی به من کمک کردند. از همه تشکر می کنم."

4416