حمایت کاپیتان پی‌اس‌جی از مسی دربرابر هواداران خشمگین

حمایت کاپیتان پی‌اس‌جی از مسی دربرابر هواداران خشمگین

پایگاه خبری فوتبالی - مارکینیوش کاپیتان برزیلی پاریسن ژرمن از هواداران این تیم خواست تا دست از هو کردن لیونل مسی بردارند و این ستاره آرژانتینی لایق این رفتار نیست.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی واقعاً روزهای سختی را پایتخت فرانسه تجربه می کند. او چند هفته قبل بدون اطلاع دادن به سران باشگاه به عربستان سفر کرد و ناصر الخلیفی به خاطر این عمل، قهرمان جام جهانی 2022 را 2 هفته از همراهی تیم محروم کرد که البته بعد از یک هفته، مورد عفو قرار گرفت و به ترکیب اصلی تیم بازگشت. اگرچه الخلیفی مسی را بخشید، اما هواداران پاریسن ژرمن همچنان دل خوشی از برنده هفت توپ طلا ندارند و او را در بازی با آژاکسیو هو کردند. 

به نقل از سایت گل، دانیلو پریرا و رناتو سانچز، 2 هافبک پی‌اس‌جی معتقدند که این عمل اصلاً به نفع باشگاه نیست و حالا مارکینیوش نیز گفت: "من همیشه از اعتراضات وقتی به دور از خشونت است، استقبال می کنم، البته در زمان و مکان مناسب. بالاتر از همه چیز، از هواداران می خواهم که یک بازیکن را مورد هدف قرار ندهند. فوتبال ورزش تیمی است. یک بازیکن نمی تواند تنهایی کاری انجام دهد. مسی را تنها بگذارید و دست از این هو کردن بردارید."

هنوز آینده مسی در پارک دو پرنس مشخص نیست و گفته می شود که او فصل آینده در بارسلونا یا لیگ عربستان توپ خواهد زد.

4416