تقابل هواداران و مدیرعامل بر سر شلوارک محمدی/ نصیرزاده: او کرونا گرفته بود!

تقابل هواداران و مدیرعامل بر سر شلوارک محمدی/ نصیرزاده: او کرونا گرفته بود!

پایگاه خبری فوتبالی - تبعات سنگین شکست به استقلال این‌بار دامن مدافع باتجربه تراکتور را گرفته است.

به گزارش فوتبالی، گویا تبعات شکست سنگین و ۷ گله تراکتور به استقلال تمام‌شدنی نیست و تی‌تی‌ها به هیچ‌وجه نمی‌توانند با نتیجه کسب شده کنار بیایند. هوادارانی عصبانی که معتقدند یکی از دلایل این شکست از روی بی‌انگیزگی و بی‌مسئولیتی برخی بازیکنان بوده و مصدومان تراکتور به صورت خودخواسته بازی نکرده‌اند.

یکی از متهمین اصلی از دید هواداران، هادی محمدی است. مدافع باتجربه‌ای که در طول فصل جاری باتوجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌های گاه و بی‌گاه در بازی‌های مهم و همچنین به ثمر رساندن گل به خودی و دریافت کارت زردهای متعدد، تحت فشار قرار دارد و این‌بار متهم به سرماخوردگی صوری شده است.

در همین راستا هوشنگ‌ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در فضای مجازی در پاسخ به سرماخوردگی صوری محمدی مدعی شد که این بازیکن کرونا گرفته و در طول هفته در تمرینات تیمش حضور نداشته است.

با این حال تی‌تی‌های شاکی حرف مدیرعامل تراکتور را قبول نداشتند. مستند ادعای هواداران شاکی عکس یادگاری محمدی با یک هوادار خردسال در فرودگاه تبریز در زمان اعزام تیم به تهران است که محمدی سرحال و بدون ماسک در تصویر حاضر است. هم‌چنین برخی مدعی بودند چطور این مدافع کرونا داشته و با تیپ تابستانی و شلوارک در هوای نه‌چندان گرم تبریز به محل باشگاه رفت و آمد داشته و رسانه باشگاه هم تصویر او را منتشر کرده است.

نصیرزاده در پاسخ مدعی شد که محمدی در اعزام تیم به تهران بهبود یافته بود منتهی خمز به دلیل عدم شرکت این بازیکن در تمرینات، او را خط زده است. مدیرعامل تراکتور درنهایت وقتی دید که حرفش مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد با ناراحتی گفت:"این تقصیر من نیست که هواداران حرف راست من را باور نمی‌کنند!"

1997