توضیح کمک داور بازی مس و سپاهان؛ وسط بازی قهر نکردم!

توضیح کمک داور بازی مس و سپاهان؛ وسط بازی قهر نکردم!

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای مصدومیت کمک داور بازی مس- سپاهان چه بود؟

به گزارش فوتبالی، در حاشیه تقابل مس- سپاهان در هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر حسن انتظاری کمک ‌داور این مسابقه پس از مصدومیتی که برای او به وجود آمد راهی رختکن شد تا مورد مداوا قرار بگیرد.

این کمک داور که پیش از این در بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی، با کلید واژه جناب سرهنگ، حسابی معروف شده بود، حالا در هفته پایانی لیگ برتر روایتی که گزارشگر تلویزیون کرمان درباره او بیان کرده بود را رد کرد و معتقد بود دچار مصدومیت شده است.

انتظاری در گفت و گو با فوتبالی، دلیل توقف بازی به خاطر او را اینگونه توضیح داده است:" در دقیقه 70 احساس درد از ناحیه شکم و حالت تهوع به من دست داد، پس از مشورت با اشکان خورشیدی داور مسابقه، برای مداوا به رختکن رفتم و بازی به همین خاطر متوقف شد."

انتظاری در حالی این موضوع را بیان کرد که یکی از گزارشگران تلویزیونی اعلام کرد انتظاری، با پرتاب اشیای تماشاگران مس مصدوم شده و به همین دلیل زمین را ترک کرده و بعد از دقایقی با وساطت داور، به زمین برگشته است.

ادعایی که صحت ندارد و طبق گفته این کمک داور، هواداران مس کرمان هیچ‌گونه رفتار بدی با او نداشتند و چیزی به‌سمت داوران  پرتاب نکردند.

7655