رکورد جدید هری کین بالاتر از هالند

رکورد جدید هری کین بالاتر از هالند

پایگاه خبری فوتبالی – هری کین با گلزنی در برابر برنتفورد که می‌تواند آخرین بازیش برای تیم تاتنهام باشد، رکورد دیگری را در لیگ جزیره شکاند.

به گزارش فوتبالی، هری کین در بازی مقابل برنتفورد با به ثمر رساندن گلی زیبا از روی ضربه ایستگاهی رکوردی را شکست که هالند می‌تواند در همین فصل به آن برسد. این گل او را به اولین بازیکنی که تا به حال توانسته به آمار گلزنی در 25 بازی متفاوت لیگ برتر انگلیس برسد، تبدیل کرد. هالند تا به این‌جای کار در 23 بازی مختلف گلزنی کرده و می‌تواند با گلزنی در هر سه بازی آینده سیتیزن ها و عدم گلزنی کین در بازی نهایی تاتنهام مقابل لیدز این رکورد را مال خود کند.

آینده کین در تاتنهام هم‌چنان نامشخص است، قرارداد کاپیتان تیم ملی انگلیس درپایان فصل آینده به پایان می‌رسد. گمانه زنی های زیادی درباره انتقال او به بخش قرمز رنگ شهر منچستر وجود دارد در حالی که تیم پاری سن ژرمن نیز به جذب او علاقه مند است. تاتنهام بازی آخر فصل را در ورزشگاه الند رود مقابل لیدز یونایتد برگزار خواهد کرد و این به معنی آن است که او در صورت تصمیم برای خروج از باشگاه آخرین بازی خانگی خود برای تیم لندنی را با گل پشت سر گذاشته است. این فصل علاوه بر گلزنی های متوالی هری کین تاتنهام نتایج خوبی را کسب نکرده است و احتمال دارد تا نتواند جوازحضور در مسابقات اروپایی فصل بعد را کسب کند.

2102