شایعه یا واقعیت؟ پیشنهاد 90 میلیارد تومانی باشگاه صنعتی به گل‌محمدی!

شایعه یا واقعیت؟ پیشنهاد 90 میلیارد تومانی باشگاه صنعتی به گل‌محمدی!

پایگاه خبری فوتبالی- برخی خبرها حاکی از آن است مدیران یک باشگاه صنعتی به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد داده‌اند که فصل آینده، هدایت تیم‌شان را برعهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود این تیم که جزو باشگاههای ثروتمند لیگ برتر محسوب می‌شود، بعد از آنکه با کادر فنی قبلی‌اش، به اهداف مورد نظرش نرسیده، برای فصل آینده دنبال رسیدن به جایگاه بهتری است و قصد دارد سرمربی قهرمان لیگ برتر را روی نیمکتش بنشاند.

 ظاهرا پیشنهاد این تیم صنعتی به یحیی گل‌محمدی بسیار قابل توجه و وسوسه‌انگیز بوده اما سرمربی پرسپولیس دوست ندارد تمرکز خودش را در این مقطع بر هم بزند.

یحیی گل محمدی در واکنش به مطرح شدن این پیشنهاد گفته است: "فقط به پرسپولیس فکر می‌کنم. جام حذفی پیش رو است. شاید لیگ برتر تمام شده باشد اما فصل فوتبالی ادامه دارد."

شایعه شده باشگاه صنعتی به سرمربی کنونی پرسپولیس پیشنهاد قراردادی 90 میلیاردی برای دو فصل داده است. جدا از اینکه یحیی گل‌محمدی در این مقطع تصمیم گرفته ذهنش را درگیر این پیشنهاد نکند، قرارداد او با پرسپولیس هم باعث شده که مشتریان این سرمربی موفق، کار راحتی برای جدا کردن او از تیمش نداشته باشند.

همین یکی دو روز قبل بود که رضا درویش بعد از قهرمانی تیمش در لیگ برتر اعلام کرد پرسپولیس بهترین مربی آسیا را در اختیار دارد تا اینگونه به شایعات مطرح شده درباره جدایی احتمالی این سرمربی، واکنش نشان داده باشد. ذکر این نکته لازم و ضروری است که هر چند یحیی گل‌محمدی با پیشنهادهایی از این دست در طول فصل زیاد مواجه می‌شود اما شاید او اگر قرار به جدایی یحیی از پرسپولیس باشد، او بخواهد در کشور دیگری، عیار مربیگری‌اش را بسنجد البته باز هم تاکید می کنیم که او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

7655