ماموریت ویژه در اصفهان؛ جلوگیری از بازگشت نیازمند به پرتغال

ماموریت ویژه در اصفهان؛ جلوگیری از بازگشت نیازمند به پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپاهان کار دشواری برای حفظ پیام نیازمند پیش رو دارد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس در همان شروع فصل، به سرعت متوجه لغزش‌ رشید مظاهری شد و چند اشتباه ساده از این دروازه‌بان کافی بود تا مورایس درخواست جذب یک دروازه‌بان دیگر را به مدیران سپاهان بدهد، اتفاقی که با جذب پیام نیازمند رقم خورد و این دورازه‌بان دوباره به لیگ برتر برگشت تا به ژوزه مورایس برای رسیدن به قهرمانی کمک کند. اتفاقی که نهایتا رخ نداد.

نیازمند که در پایان لیگ بیستم با قراردادی سه ساله به باشگاه پرتغالی پورتیموننزه اضافه شد، با توجه به قراردادی که با این باشگاه دارد، برای ماندن در سپاهان، نیازمند جلب رضایت مدیران پورتیموننزه است.

او و سپاهانی‌ها کار راحتی ندارند چرا که گفته می‌شود باشگاه سپاهان باید مبلغ یک میلیون دلار (۵۰ میلیارد تومان)برای رضایتنامه نیازمند به باشگاه پرتغالی بپردازد که به نظر می‌رسد پرداخت این مبلغ برای یک بازیکن، از توان سپاهانی‌ها خارج باشد.

با توجه به آنکه نیازمند دوست دارد فوتبالش را در سپاهان ادامه دهد، مدیران باشگاه اصفهانی، مذاکره با همتای پرتغالی‌شان را استارت زده‌اند و باید دید آنها می‌توانند رضایت پورتیموننزه را برای ماندن نیازمند در اصفهان جلب کنند یا نه.

7655