آمار ستاره پرتغالی در سپاهان؛ فقط یک گل

آمار ستاره پرتغالی در سپاهان؛ فقط یک گل

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره پرتغالی سپاهان با چه آماری از این تیم جدا شد؟

به گزارش فوتبالی، با ورود مانوئل فرناندز و همچنین یورگن لوکادیا در ابتدای لیگ بیست و دوم، فوتبال ایران صاحب دو ستاره با رزومه‌ای بین‌المللی شده بود، دو ستاره که سابقه بازی در لیگ انگلیس را به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا داشته و فوتبالدوستان ایرانی امیدوار بودند که با حضور این دو بازیکن، کیفیت لیگ بتر بالا برود.

فرناندز در بنفیکا به فوتبال دنیا معرفی شد و در ادامه برای تیم‌هایی مانند والنسیا و اورتون به میدان رفت و پیش از حضور در سپاهان، در فوتبال ترکیه و روسیه هم تجربه بازی پیدا کرد.

تجربه، اما پیش از این ثابت کرده بود  که اساسا چنین بازیکن‌هایی در فوتبال ایران اصلا موفق نبودند. نفراتی که با اسم‌های بزرگ راهی فوتبال ایران شدند اما عملکرد خوبی در فوتبال ایران نداشتند و بعضی از آنها حتی بدون انجام یک بازی یا زدن یک گل، از فوتبال ایران خارج شدند.

یورگن لوکادیا که بنا به دلایلی که همه می‌دانند، قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و فرناندز پرتغالی که سابقه بازی در تیمهای مطرحی مثل اورتون و والنسیا را داشته، نتوانست کار خاصی در اصفهان انجام دهد و دوران حضور او در سپاهان، به تنها یک فصل محدود شد.

این بازیکن 36 ساله تنها از هفته دوم تا ششم بازیکن ثابت سپاهان بود که در مصاف با نساجی موفق به گلزنی هم شد، اما در ادامه مصدومیت سبب شد تا 9 هفته بیرون از ترکیب تیمش باشد و پس از چند ماه در هفته سوم دور برگشت مقابل گل‌گهر و سپس فولاد خوزستان بود که بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده شد.

7655