مورینیو به گواردیولا کنایه زد؛ ما بازیکن 70 میلیونی روی نیمکت نداریم

مورینیو به گواردیولا کنایه زد؛ ما بازیکن 70 میلیونی روی نیمکت نداریم

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو توانست رم را به فینال لیگ اروپا برساند چرا که تیمش در مجموع دو بازی با نتیجه یک بر صفر در مقابل لورکوزن پیروز شد و توانست به فینال بوداپست راه پیدا کند و حریف سویا شود.

به گزارش فوتبالی، مورینیو سال گذشته فاتح لیگ کنفرانس اروپا شده بود و حالا در آستانه کسب جامی دیگر برای جالوروسی ها دارد. اگر رم قهرمان لیگ اروپا شود، حضورش در چمپیونزلیگ فصل آینده را هم قطعی می کند. 

ژوزه مورینیو از دوران حضورش در رئال مادرید کل کل خاصی با پپ گواردیولا داشته است. در آن زمان دوئل رئال و بارسا در ال کلاسیکوها به مکانی برای درگیری لفظی میان گواردیولا و مورینیو تبدیل شده بود. حالا مورینیو دوباره به مربی منچسترسیتی حمله کرده و گفته است:" تنها تیم هایی که از افزایش تعداد بازیها ضربه نمی خورند، آنهایی هستند که بازیکنان 40 تا 70 میلیونی روی نیمکت تیمشان دارند. چهارشنبه سیتی در مقابل رئال در حالی بازی کرد که در نیمه دوم بازیکنانی نظیر نظیر آلوارز، فودن و محرز وارد بازی شدند. ما اگر چهار، پنج بازیکن را از دست بدهیم، برای بردن به مشکل می خوریم. شرایط رم در همین حد است. هفت میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات هزینه کردیم و در فینال هستیم. کاری که کردیم، خارق العاده است."

4125