کدهایی که مجتبی حسینی برای انصراف از هدایت تیم امید داده بود

کدهایی که مجتبی حسینی برای انصراف از هدایت تیم امید داده بود

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه نهایی سرمربیگری تیم فوتبال امید که مدنظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در این پست بود، انصراف خود را از حضور در جمع امیدها اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی امروز انصراف خود را از هدایت تیم فوتبال امید اعلام کرد تا بلاتکلیفی این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

حسینی روز چهارشنبه هفته گذشته در نشست خبری پیش از آخرین دیدار پیکان برابر مس رفسنجان گفته بود: «مطرح شدن اسامی مربیان و انتخاب مربی با این روش، تنها در این کشور رخ می‌دهد. هیچ صحبت رسمی و توسط مقامات رسمی انجام نشده است. وقتی می‌خواهید مربی بیاورید، می‌نشینید خواسته‌های خودتان را مطرح می‌کنید و حرف‌های مربی را می‌شنوید؛ یا به نتیجه می‌رسید یا نمی‌رسید. با این حال چنین جلسه‌ای نداشتیم و اینگونه مطرح شدن اسامی، غیر حرفه‌ای است. بسیاری از کسانی که اطراف تیم امید هستند، افرادی سیاسی هستند. ترجیح می‌دهم جایی که کار می‌کنم، محترمانه با من برخورد شود؛ خواسته‌هایم را بشنوند و با اختیار تام کار کنم. این صحبت‌ها در شأن من نیست».

در واقع حسینی با این صحبت‌ها کدهایی انصراف از تیم امید را داده بود؛ آنجایی که گفته بود با او محترمانه برخورد شود و اختیار تام داشته باشد. حسینی این انتظار را داشت که فدراسیون رفتار بهتری با او داشته باشد. در کنار این موضوع، مسائل مالی وجود دارد و البته نکته مهم دیگر اینکه سرمربی پیکان همچنان تمایل دارد در عرصه باشگاهی به فعالیتش ادامه دهد.

با این شرایط باید دید تکلیف نیمکت امیدها به کجا کشیده خواهد شد.

2636