یک سگ، آخرین راهکار آرتتا برای انگیزه دادن به شاگردانش

یک سگ، آخرین راهکار آرتتا برای انگیزه دادن به شاگردانش

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا برای کاهش سطح استرس بازیکنانش چیز جدیدی به پشت صحنه تمرینات باشگاه اضافه کرده است.

به گزارش فوتبالی، امید های تیم آرتتا پس از باخت خانگی 3-0 مقابل برایتون بسیار کم‌رنگ شد و حالا آن‌ها با یک بازی بیش‌تر 4 امتیاز از منچستر سیتی عقب هستند. آرسنال می‌تواند با برد مقابل ناتینگهام فارست فاصله با سیتی را به 1 امتیاز کاهش دهد هرچند سیتیزن ها با برد مقابل چلسی می‌توانند به سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ جزیره برسند. هرچند آرسنال قهرمانی لیگ را از دست داد اما در کل امسال می‌تواند برای توپچی ها سال دلگرم کننده ای محسوب شود. به گزارش تایمز آرتتا نیاز تیم آرسنال به ایجاد تغییری جهت افزایش روحیه تیم را حس کرده و در نتیجه آن یک سگ لابرادور شکلاتی را به زمین تمرینی آرسنال یعنی لندن کولونی آورده است.

این سگ بیشتر روز را در زمین تمرینی آرسنال می‌گذراند و مراقبی دارد که در کل طول روز از او نگهداری می‌کند، علاوه بر آن با ساکن دیگر لندن کولونی که گربه ای به نام باب است رابطه خوبی دارد.

آرتتا برای این سگ مهربان تازه واردشان نام "پیروزی" را انتخاب کرده است چیزی که آرسنال در مسیر قهرمانی از دست رفته خود در 7 بازی اخیر تنها 2 بار به آن دست یافته است. این اولین بار نیست که آرتتا برای افزایش روحیه و آمادگی تیمش دست به ابتکار می‌زند به عنوان مثال می‌شود به مستند آمازون که از پشت صحنه تیم آرسنال در فصل پیش تهیه شده بود اشاره کرد که در آن آرتتا با کشیدن طرح هایی در رختکن، پخش کردن آهنگ طرفداران لیورپول در آنفیلد در زمین تمرین آرسنال پیش از بازی با لیورپول و حتی آوردن یک لامپ به رختکن، سعی در برانگیخته کردن روحیه بازیکنانش داشت.

2102