اشک‌های مورینیو پس از رساندن رم به فینال لیگ اروپا

اشک‌های مورینیو پس از رساندن رم به فینال لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - پس از پیروزی بزرگ تیم رم و رسیدن آنها به فینال لیگ اروپا مقابل سویا اشک از چشمان ژوزه مورینیو جاری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ژوزه مورینیو پس از گذشتن از سد تیم بایرلورکوزن توانست به فینال مسابقات لیگ اروپا برسد تا شانس خود را برای بدست اوردن یک جام اروپایی برای دومین سال متوالی امتحان کند.

مورینیو توانست تیم ایتالیایی  در اولین فصل حضور خود را پس از 60 سال با قهرمانی در دوره قبل لیگ کنفرانس اروپا به یک جام اروپایی برساند. برد 1-۰ مقابل تیم آلمانی در دور رفت توانست پشتوانه خوبی برای صعود آن‌ها به فینال مسابقات باشد. لورکوزن با توجه به باخت 1-0 در بازی قبل در طول بازی تلاش های زیادی برای به ثمر رساندن گل انجام داد و در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت اما طبق انتظار به خط دفاعی متراکم تیم مورینیو برخورد کرد و در امر گل زنی ناموفق بود.

آمار نیمه اول بازی بازتاب دهنده مالکیت کامل تیم میزبان با 73٪ بود که با شانس های گل زنی بسیاری همراه بود، تعداد 12 شوت برای تیم ژابی آلونسو و تنها 1 شوت برای تیم مورینیو ثبت شد، این تعداد در پایان بازی به اختلاف فاحش 23-1 به نفع تیم آلمانی رسید. تیم ژابی آلونسو فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می‌داد که باعث خوشحالی تیم رم بود.

بازی دیگر نیمه نهایی نیز به صورت پایاپای دنبال شد، در حالی که بازی دو تیم سویا و یوونتوس در دور رفت مسابقات با نتیجه 1-1 به پایان رسیده بود. بانوی پیر در بازی دیشب پس از گل دقیقه 65 ولاهوویچ پیش افتاد اما گل سوسو در دقیقه 71 که بازی را به 120 دقیقه کشاند و سپس لاملا در دقیقه پنجم وقت های اضافه امیدهای تیم یوونتوس را نابود کرد.

2102