پایان تجربه تلخ سرمربیگری الهویی

پایان تجربه تلخ سرمربیگری الهویی

پایگاه خبری فوتبالی- نتایج سعید الهویی به عنوان جانشین موقت امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان اصلا به کام او نبود تا اولین تجربه سرمربیگری این مربی جوان پایان تلخی برای او داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، سعید الهویی که سال‌ها به عنوان یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی در کنار او فعالیت می‌کند و از زمان حضور در تراکتور، سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان یکی از همکاران این مربی در این تیم‌ها حضور داشته، پس از جدایی قلعه‌نویی از گل‌گهر و حضور او در تیم ملی، نه تنها امیر را در تیم ملی همراهی کرد بلکه سیرجانی‌ها تصمیم گرفتند او را جانشین قلعه‌نویی کنند.

الهویی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش، در 8 بازی – 7 دیدار در لیگ برتر و یک دیدار در جام حذفی – هدایت گل گهر را به عهده داشت. او کارش را از بازی با نساجی شروع کرد و اگرچه آن بازی را برد اما این تنها پیروزی گل گهر با الهویی بود.

قبل از شکست سنگین گل گهر به پرسپولیس، اخباری درباره نارضایتی مدیران باشگاه سیرجانی از عملکرد سرمربی جوانشان منتشر شده بود و آن باخت باعث شد که مدیران گل گهر تصمیم بگیرند برای فصل آینده نیمکتشان را به یک سرمربی جدید بسپارند.

الهویی که با باخت مقابل گل گهر لیگ را تمام کرد، دیشب و بعد از باخت به صنعت نفت اعلام کرد که پروژه 3ساله او و امیر قلعه‌نویی در سیرجان به پایان رسیده و از ابتدا هم قرار بود او فقط تا پایان لیگ هدایت گل گهر را به عهده داشته باشد.

حالا باید دید الهویی که از اولین تجربه سرمربیگری‌اش اصلا خاطره خوبی ندارد، به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد یا نه چون برخی شایعات حاکی از آن بوده که شاید عملکرد ضعیف او روی نیمکت گل گهر، ادامه همکاری او با تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهد.

7655