پلی‌آف NBA/ کار لبران و لیکرز تمام شد؟

پلی‌آف NBA/ کار لبران و لیکرز تمام شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس لیکرز در دومین بازی سری نیز مقابل دنور ناگتس شکست خورد تا سری را 2-0 عقب بیافتد. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز دومین بازی سری دنور ناگتس - لس آنجلس لیکرز به میزبانی ناگتس برگزار شد. در دیدار اول شاگردان مایک ملون موفق شدند به پیروزی برسند و حالا در این بازی، پادشاه و یارانش امیدوار بودند تا بازی را برنده شوند و سری را به تساوی بکشانند. 

در دو کوارتر اول، لیکرز کمی تیم بهتری بود و در نیمه اول موفق شد با نتیجه 53-48 به پیروزی برسد، البته فقط رویی هاچیمورا و آستین ریوز عملکرد خوبی داشتند و شب آرامی برای لبران جیمز و آنتونی دیویس بود. در کوارتر سوم، دنور ناگتس با نتیجه 28-26 به پیروزی رسید تا اختلاف به 3 امتیاز در کوارتر چهارم کاهش یابد، اما در کوارتر چهارم، کاملاً اوضاع برای لیکرز پیچیده شد. جمال ماری پوینت گارد دنور ناگتس یک عملکرد بی نقص در کوارتر چهارم از خودش به نمایش گذاشت تا در نهایت، ناگتس با نتیجه 108-103 به پیروزی برسد و سری را 2-0 پیش بیافتد. حالا لیکرز 2 بازی خانگی پیش رو دارد و برای عقب نیافتادن، باید هر دو بازی را پیروز شود. 

جمال ماری با 37 امتیاز، 10 ریباند و 5 اسیست بهترین بازیکن میدان بود و البته یوکیچ نیز با تریپل دابل خود که شامل 23 امتیاز، 17 ریباند و 12 اسیست می شد، کمک زیادی به ماری در این بازی کرد.

4416