فینالیست‌های لیگ کنفرانس اروپا مشخص شدند

فینالیست‌های لیگ کنفرانس اروپا مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازی دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد و به این ترتیب تیم های صعود کننده به فینال این فصل از رقابت های لیگ کنفرانس اروپا مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، در یک بازی وستهام یونایتد به مصاف آلکمار رفت و در نهایت در این بازی وستهام موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی تک گل وستهام را پابلو فورنالس به ثمر رساند. با این پیروزی، وستهام در مجموع موفق شد با نتیجه سه بر یک آلکمار را شکست دهد و راهی فینال لیگ کنفرانس اروپا شود.

در دیگر بازی، فیورنتیانا در ورزشگاه سنت یاکوب پارک که ورزشگاه خانگی بازل است به مصاف این تیم رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. فیورنتینا به نوعی کامبک زد چرا که بازی رفت را بازل با نتیجه دو بر یک برده بود و اکنون در مجموع فیورنتینا موفق شد با نتیجه چهار بر سه در این مرحله برنده شود و راهی فینال شود.

به این ترتیب فینال لیگ کنفرانس اروپا در این فصل میان وستهام و فیورنتینا خواهد بود و باید دید که مثل سال گذشته که یک تیم ایتالیایی یعنی رم به قهرمانی رسید امسال هم یک تیم ایتالیایی قهرمان می شود یا اینکه وستهام قرار است جام را بالای سر ببرد.

تماشای خلاصه بازی وستهام 1-0 آلکمار

1470