الهویی: پروژه 3 ساله ما با قلعه نویی در سیرجان به پایان رسید

الهویی: پروژه 3 ساله ما با قلعه نویی در سیرجان به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی گل گهر بعد از باخت در آخرین بازی اش، گفت: پروژه 3 ساله ما در اینجا به همراه آقای قلعه نویی امروز به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز در آخرین هفته از لیگ برتر کشورمان میهمان گل گهر سیرجان بود و در دقایق پایانی موفق شد گل پیروزی بخش را به ثمر برساند تا از سقوط به دسته پایین تر فرار کند.

سعید الهویی سرمربی گل گهر گفت: پروژه 3 ساله ما در اینجا به همراه قلعه نویی امروز به پایان رسید. امروز در بازی صنعت نفت فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد چون در یک بازی که ما از لحاظ فنی برتر بودیم ولی رقیب برنده شد. به نظرم امروز خدا هوای مردم آبادان را داشت و به آنها تبریک می‌گویم.

وی افزود: وقتی قلعه نویی به تیم ملی رفت، قرار شد من در 7 بازی باقی مانده این پروژه را به اتمام برسانم. به بازیکنانم گفتم تا آخرین لحظه پشتشان را خالی نمی‌کنم. بازیکنان در این بازی و در بازی‌های گذشته مثل پرسپولیس و بازی اراک دیدند من با تمام وجود از آنها حمایت کردم. بازیکنان در این بازی نمایش خوبی داشتند و عملکرد خوبی داشتند. اگر بازی را باختیم من به عنوان سرمربی مسئولیت این باخت را برعهده می گیرم. امیدوار گل گهر به همین شکل ادامه دهد. مدیریت گل گهر در پروژه 3 ساله نشان دادند از فوتبال خوب حمایت می کنند.

سرمربی گل گهر ادامه داد: ما در پروژه 3 ساله با آقای قلعه نویی در گل گهر با همدلی بازیکنان، مدیریت و کادرفنی تلاش کردیم تا این تیم یکی از قطب های فوتبال ایران باشد. امیدوار در آینده همین نگرش ادامه داشته باشد. روزهای خوبی را در سیرجان داشتیم. البته روزهای بدی هم تجربه کردیم ولی همیشه خاطرات خوش را به یاد می آورم. برای باشگاه گل گهر آرزوی موفقیت می کنم.