ملوان ناجی قهرمانی پرسپولیس/ قرمزها پس از شکست مقابل سپاهان ناامید نشدند

ملوان ناجی قهرمانی پرسپولیس/ قرمزها پس از شکست مقابل سپاهان ناامید نشدند

پایگاه خبری فوتبالی- هر چند باخت پرسپولیس در بازی برگشت مقابل سپاهان انگیزه قرمزها را برای قهرمانی در لیگ برتر دو چندان کرد اما تا قبل از بازی سپاهان مقابل ملوان، کلید قهرمانی در دست سپاهانی ها بود و تساوی سپاهان مقابل ملوان، باعث شد کلید قهرمانی در دست پرسپولیس قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و سپاهان همواره این سوال مطرح می‌شد که آیا برنده این بازی، قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟ اما در آن زمان پاسخی که شنیده می‌شد این بود که قطعا بردن این بازی، دلیل کافی برای قهرمانی این فصل لیگ نیست اما تیم برنده را شاید به یک موفقیت بزرگ در این فصل نزدیک خواهد کرد. 

سپاهان پس از برتری مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و بازی برگشت در جدول، چهار امتیاز بیشتر از قرمزها داشت و امید اول قهرمانی محسوب می شد اما همان زمان گفته می‌شد اگر آنها این امتیاز را با توحه به بازی‌های ساده‌تری که نسبت به قرمزها داشتند افزایش نمی دادند، شانس قهرمانی شان از بین می رفت. این اتقاق هم افتاد و سپاهان در در بازی مقابل تراکتور در تبریز و بازی مقابل ملوان در انزلی لغزید. آنچه مشخص است پرسپولیسی‌ها از شکست مقابل سپاهان درس خوبی گرفتند و با تلاشی که انجام دادند توانستند از لغزش سپاهانی‌ها مقابل ملوان نهایت استفاده را برده و با اختلاف یک امتیاز قهرمانی خود را با برد مقابل نساجی تثبیت کنند.

آنها پس از باخت مقابل سپاهان در روزهای پایانی سال 1401 و برتری 2 گله استقلال برابر فولاد به رده سوم سقوط کردند و از صدر جدول فاصله گرفتند تا امیدهای قهرمانی آنها کمرنگ شود اما همانطور که گفته شد قرمزها پس از شکست مقابل طلایی‌پوشان در هفته بیست و سوم و مقابل چشمان هواداران خود در ورزشگاه آزادی در ادامه موفق شدند با 7 برد متوالی مقابل مس رفسنجان، ملوان، مس کرمان، استقلال، پیکان، گل‌گهر سیرجان و نساجی با کسب 21 امتیاز مجموع امتیازهای خود را به 66 رسانده تا حاکم لیگ بیست و دوم شوند.

7655