منصوریان: لیاقت تیمی که برای قهرمانی بسته شده بود، هفتمی نیست

منصوریان: لیاقت تیمی که برای قهرمانی بسته شده بود، هفتمی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: لیاقت تیم فولاد رده هفتم نیست و می‌دانم که فولاد برای قهرمانی بسته شده بود.

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پایان بازی با آلومینیوم اراک که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم فصل تمام شد و در زمان حضورم، تیم مصدومیت عجیب و غریب نداشت. خوشحال با سلامت لیگ را تمام کردیم.

او ادامه داد: لیاقت تیم فولاد رده هفتم نیست و می‌دانم که برای قهرمانی بسته شده بود. دوستان قبل از من زحمت کشیدند اما همه زحمات به گردن ما افتاد. به هر حال از همه مجموعه تیم قدردانی می‌کنم. ۱۰ بازی اینجا بودم و درس‌های زیاد گرفتم و توانستیم فعالیت‌های خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از بازیکنانم نیز فارغ از نتیجه بازی امروز تشکر می‌کنم. در جریان بازی دو غفلت داشتیم؛ در حالی که می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را هم بزنیم. به بازیکنان هم در رختکن گفتم خدا درس بزرگی به شما داد؛ دو بر صفر بدترین نتیجه است و هیچگاه نمی‌توانید روی این نتیجه سرمایه‌گذاری کنید ولی روی یک بر صفر می‌توانید چون باید جانفشانی کنید. از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی‌ام و هر کاری خواستیم در زمین انجام دادیم. به هر حال مسیر را سال آینده پرفشار تکرار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد با یک حجم هزینه سنگین نسبت به سه تیم پایین زحمت کشید. من پای کوره‌های شرکت فولاد رفتم و این مجموعه زحمت می‌کشند و فولاد هم به نوعی افتخار خوزستان و تیم چهارم کشور در نتایج است.

او بیان کرد: از هوادارانی که روبه‌روی من و سمت راست و چپ ورزشگاه‌اند قدردانی می‌کنم و آنهایی را که با بنر می‌آیند، هوادار فولاد نمی‌دانم زیرا اگر هوادار فولاد باشند با عقل هستند و روز بازی با آلومینیوم برای فولاد دردسر درست نمی‌کنند. با من هر مشکلی که دارند می‌توانند تحمل کرده و بعد با باشگاه صحبت کنند. بنری که با خود می‌آورند کهنه و کمرنگ شده است و بعد نمایندگان آنها در محل تمرین ما حاضر می‌شوند و با من سلفی می‌گیرند. نمی‌دانم قسم حضرت عباس شما را باور کنیم یا دم خروس‌تان را. بیایید ببینید در رختکن درباره شما چه می‌گویند. اگر بازیکنانمان از شما دفاع می‌کردند دلم نمی‌سوخت. مجموعه ما، شما را خیلی بی‌ارزش می‌دانند و اصلا شما را نمی‌بینیم. شما که ۵۰ نفرید. ما که در استادیوم ۱۲۰ هزار نفری مربیگری کرده‌ایم.

منصوریان افزود: بعد هم می‌گویند ما فولادی هستیم و نمی‌دانم از کدام فولاد می‌گویند. این عده خیلی اعتمادبه‌نفس دارند و هر دفعه با همین بنر می‌آیند. دفعه بعد خواستید بیایید بنر را بشورید چون کثیف شده است. از مربی خارجی می‌گویید و می‌دانم پشت این خواسته چه چیزی است. من منصوریان با سابقه‌ای که دارم و فکر می‌کنم از سال ۷۰ تاکنون روبه‌روی آقایان سیاوش و کوروش بختیاری‌زاده، خدریان، مرحوم فرتوت، عارف‌نیا و لفته سه‌براداران بازی کرده‌ام، چنین رفتارهایی را به یاد ندارم. می‌خواهم بگویم نه اینکه شما را قبول دارم بلکه بازیکنانم شما را قبول ندارند. من امانتدار هواداران فولاد هستم و با تمام قلبم برای آنها می‌جنگم. عده‌ای که با بنر می‌آیند هیچ ضربه‌ای نمی‌توانند به ما بزنند. من تیمم را از نظر روانشناسی به صورتی جلو می‌برم که همیشه از پشت عینک این عده را می‌بینند.

او همچنین گفت: در عین حال که کنار خط مربیگری می‌کردم از همکارم نتیجه نفت آبادان را هم می‌پرسیدم. خوزستان بدون سه سهمیه در لیگ برتر آسیب می‌بیند. اینجا گنج فوتبال ایران است. خدا را شکر می‌کنم نفت با عبدالله ویسی نتیجه می‌گیرد. با مربی‌ای که در همین فولاد آسیب خورد ولی در آبادان هنرنمایی کرد و هنرش را به رخ همه کشید. خوشحالم زیرا حیف است لبخند از روی لب آبادان و خوزستان بیافتد زیرا مردم خوزستان مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی هستند.

2636