رسمی؛ کلوپ دو جلسه محروم شد

رسمی؛ کلوپ دو جلسه محروم شد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ به خاطر درگیری با پاول تیرنی دو بازی محروم شد.

به گزارش فوتبالی، اتحادیه فوتبال انگلیس کلوپ سرمربی لیورپول را دوبازی محروم و 75 هزار پوند جریمه مالی کرد.

کلوپ با توجه به اظهار نظر خود راجع به پاول تیرنی داور مسابقه ای که در نهایت لیورپول با نتیجه 4-3 پیروز ‌‌‌شد توسط اتحادیه فوتبال انگلیس محروم شد. او پس از این‌که در پایان بازی با تاتنهام ادعا کرد که تصمیمات پاول تیرنی مغرضانه بوده و پاکی قضاوت او را زیر سوال برد، با این محرومیت ها روبه رو شد. محرومیت او بلافاصله در بازی آینده لیورپول اعمال خواهد شد اما محرومیت او در بازی دوم تا آخر فصل آینده بسته به رفتار او به حالت تعلیق در خواهد آمد.

اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد :" یورگن کلوپ به علت صحبت هایی که پس از بازی با تاتنهام هاتسپر در روز یکشنبه 30 آپریل 2023 انجام داد برای دو بازی از حضور در کنار زمین محروم و 75 هزار پند جریمه نقدی شده است. اولین بازی از این محرومیت بلافاصله اجرا خواهد شد و بازی دوم به شرطی که دیگر 

 قوانین بند E3 اتحادیه انگلیسی را نقض نکند، تا پایان فصل 2023/24 به حالت تعلیق در می‌آید. او اقرار کرده که ادعاهایش در کنفرانس پس از بازی با تاتنهام شامل اتهام های نادرست بوده، در شرایط خوبی بیان نشده، حاوی مشکلات شخصی بوده و بازی  را به حاشیه کشانده بوده است."



ترجمه از چیا فوادی

writer: Chia foadi