معجزه کروات‌ها، اینتر را قهرمان اروپا می‌کند؟

معجزه کروات‌ها، اینتر را قهرمان اروپا می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - گروهی از هواداران در شبکه های اجتماعی مدعی هستند که اینتر در فینال چمپیونزلیگ در استانبول به قهرمانی می رسد چرا که آنها یک بازیکن اهل کرواسی در ترکیبشان دارند!

به گزارش فوتبالی، از زمان فینال چمپیونزلیگ 2013 در ومبلی که مانژوکیچ به بایرن کمک کرد که به قهرمانی برسد، همواره تیمی که قهرمان اروپا شده، حداقل یک بازیکن کروات در ترکیبش داشته است!

لوکا مودریچ با رئال مادرید در سالهای 2014 ، 2016 ، 2017 ، 2018 و 2022 به قهرمانی اروپا رسید که البته ماتئو کواچیچ نیز در سه تا از این قهرمانی ها در ترکیب رئال مادرید حضور داشت. مارسلو بروزوویچ هافبک 30 ساله اینتر حالا می تواند این سنت را در شهر استانبول ادامه بدهد.

در حقیقت راکیتیچ در سال 2015 با بارسلونا به قهرمانی اروپا رسید، دژان لورون در سال 2019 با لیورپول به قهرمانی رسید و ایوان پریشیچ در سال 2020 با بایرن به قهرمانی دست پیدا کرد. کواچیچ در سال 2021 با چلسی به قهرمانی دست پیدا کرد و حالا بروزوویچ می تواند این سنت را ادامه بدهد.

یک هوادار در توییتر نوشت:" بروزوویچ، به تو التماس می کنم که این روند را ادامه بده." و دیگری نوشته است:" آخرین امید کرواسی برای حفظ روند قهرمانی در چمپیونزلیگ. فقط به بروزوویچ امید دارند." یک هوادار اینتر هم نوشته است:" شانس کروات ها در حال حاضر تنها امید ماست. مارسلو بروزوویچ، ما را نجات بده!"



ترجمه از چیا فوادی


writer: Chia foadi